HTML,CSS, Javascript դասընթացի համար
բոլոր ժամանակակից բրաուզերներն ունեն javascript-ի ինտերպրետատոր
HTML-ի հետ մանիպուլյացիաներ անելու համար
css փոխելու համար
իրադարձություններին արձագանքելու համար
պատկերները փոխելու համար
ներմուծվող արժեքները վալիդացնելու համար
․․․
Օրինակներ կարող եք տեսնել այստեղ
http://w3schools.com/js/js_intro.asp
javascript-ը վեբ փասթաթղթի մեջ ներառելու համար կա երկու տարբերակ
Օգտագործելով script հտմլ թեգը և գրելով ջավասքրիփթ կոդը ներսում
Գրելով կոդը մեկ այլ ֆայլի մեջ և այն միացնելով script հտմլ թեգի src ատրիբուտի միջոցով
alert("Բարև Աշխարհ");
alert("Բարև Աշխարհ");
document.write("Իմ առաջին պարագրաֆը
");
Ծրագրային կոդի յուրաքանչյուր արտահայտություն պիտի ավարտվի
կետ-ստորակետով
alert("ուշադրություն !!!");
document.write("մեկ այլ արտահայտություն");
alert("մի հատ էլ ․․․");
Ջավասքրիփթը քեյս-սենսիթիվ է
այսինքն հետևյալ երկու արտահայտությունները համարժեք չեն։
var variable;
var Variable;
Բացատները ոչ մի բանի չեն խանգարում
այսինքն հետևյալ երկու արտահայտությունները համարժեք են։
var variable=5;
var variable = 5;
Ծրագրային կոդի տողադարձը արվում է բեքսլեշով
document.write("Hello \
World!");
Ծրագրային կոդի բլոկների համար օգտագործվում են ձևավոր փակագծեր { }
if(a==b)
{
հրաման 1;
հրաման 2;
}
else
{
հրաման 3;
հրաման 4;
}
Կոդի բլոկներ ասելով հասկանում ենք ֆունկցիաների, կրկնությունների,պայմանական օպերատորների կոդի բլոկները և այլն ․․․
Մեկնաբանությունները լինում են միատող և բազմատող
var a = 5; //մեկնաբանություն արտահայտությունից հետո
//միատող մեկնաբանություն
/*
բազմատող բազմատող
բազմատող բազմատող
մեկնաբանություն
*/
մեկնաբանված ծրագրային կոդը և տեքստերը ինտերպրետատորը ի կատարման չի ընդունում
var a; //հայտարարում
var b; //հայտարարում
a = 25; //վերագրում
b = 10; //վերագրում
var sum = a + b; //հայտարարում և վերագրում
var a; // վերահայտարարում
var h1 = "Ջիմ";
var h2 = "Մորիսսոն";
var h;
h = h1 + " " + h2;
//նաև կարող ենք հայտարարել մի քանի փոփոխական մեկ տողով
var a=45, b=21, c="Ֆրեդի Մերկուրի";
Ջավասքրիփթը դինամիկ տիպավորվող լեզու է։
Ջավասքրիփթում սահմանված են հետևյալ տվյալների տիպերը
String
Number
Boolean
Array
Object
Null
Undefined
var str1 = "Տողային արժեք"; //վերագրում կրկնակի չակերտներով
var str1 = 'Տողային արժեք'; //վերագրում սովորական չակերտներով
var str2 = "Տողային արժեք 'չակերտների մեջ' "; //չակերտները տողի մեջ
var str2 = 'Տողային արժեք "չակերտների մեջ" '; //չակերտները տողի մեջ
Բոլոր այս գրելաձևերը թույլատրված են
var num1 = 5 ; //ամբողջ թիվ
var num2 = 5.25; //կոտորակային թիվ
var num3 = 3e8 //գիտական նոտացիա
var num3 = 5е-4 //գիտական նոտացիա
var str1 = "25" //ուշադրություն !!! , սա արդեն թիվ չի
Բոլոր այս գրելաձևերը թույլատրված են
var tr = true ; //ճշմարիտ
var fl = false; //կեղծ
Մասիվի հայտարարում և արժեքների վերագրում
//տարբերակ 1
var weekDays=new Array();
weekDays[0]="Երկուշաբթի";
weekDays[1]="Երեքշաբթի";
weekDays[2]="Չորեքշաբթի";
weekDays[3]="Հինգշաբթի";
//տարբերակ 2
var weekDays = new Array('Երկուշաբթի','Երեքշաբթի','Չորեքշաբթի');
//տարբերակ 3
var weekDays=['Երկուշաբթի','Երեքշաբթի','Չորեքշաբթի'];
Բոլոր այս գրելաձևերը թույլատրված են
// օբյեկտի հատկություններին տալիս ենք արժեքներ
var dasntac = {
title:"HTML և CSS",
kurs:"Առաջին",
id:55
};
/* այս երկու եղանակներով կարող ենք ստանալ
օբյեկտի հատկության արժեքը և վերագրել դրանք а փոփոխականին
*/
a = dasntac.title;
a = dasntac['title'];
//այստեղ արդեն փոխում ենք օբյեկտի հատկությունը
dasntac.title = "Ջավասքրիփթ";
var a; //а փոփոխականի տիպը Undefined է
var b=null; //b փոփոխականի տիպը Null է
Ջավասքրիփթում բոլոր փոփոխականները օբյեկտներ են
//փոփոխականները կարելի է հայտարարել նաև որպես օբյեկտներ
var anun = new String;
var qanak = new Number;
var arkayutun = new Boolean;
փոփոխականի տիպը կարելի է իմանալ typeof() ֆունկցիայի միջոցով
var a = "25";
var b = 100;
var c = a + b;
var tip = typeof(c);
alert(tip);
Օպերատոր | Բացատր․ | Օրինակ | x-ը | y-ը |
---|---|---|---|---|
+ | Գումարում | x=y+2 | 7 | 5 |
- | Հանում | x=y-2 | 3 | 5 |
* | Բազմապատկում | x=y*2 | 10 | 5 |
/ | Բաժանում | x=y/2 | 2.5 | 5 |
% | Բաժանման մնացորդ | x=y%2 | 1 | 5 |
++ | Ինկրիմենտ | x=++y | 6 | 6 |
x=y++ | 5 | 6 | ||
-- | Դեկրիմենտ | x=--y | 4 | 4 |
x=y-- | 5 | 4 |
* x և y արժեքները հաշվարկված են y=5 արժեքի համար
var x = 15;
alert(x++); //արտածում է x-ի արժեքը, ապա այն ավելացնում է մեկով
alert(++x); //х-ի արժեքը ավելացնում է մեկով, ապա արտածում է այն
//փորձիր արտածել x,y,z փոփոխականների արժեքները և հասկանալ թե ինչ կատարվեց
var x = 20;
var y = ++x;
var x = 20;
var z = x++;
Օպերատոր | Օրինակ | Նույնն է | Արժեք |
---|---|---|---|
= | x=y | x=5 | |
+= | x+=y | x=x+y | x=15 |
-= | x-=y | x=x-y | x=5 |
*= | x*=y | x=x*y | x=50 |
/= | x/=y | x=x/y | x=2 |
%= | x%=y | x=x%y | x=0 |
* օրինակներում x=10 և y=5
(a == b) //վերադարձնում է true կամ false հիմնվելով արժեքների վրա
(a === b) //վերադարձնում է true կամ false հիմնվելով արժեքների և տվյալների տիպի վրա
&& (և)
(a>4 && a<=15)
|| (կամ)
(a==5 || a==8)
! (ոչ)
(!(a==b))